Redan vårföreställningar igen?

Imorgon och på fredag är det dags för repetitioner på stadsteatern inför årets vårföreställningar! Herregud det känns verkligen som att det inte gått ett helt år sen sist, det här året har verkligen gått helt löjligt snabbt haha, cräzy.
Iår är jag med i 4 nummer på lördag och 5 på söndag (aftonföreställningar), känns lite (fast det inte är det haha) när man tänker på att jag medverkade i 7 stycken nummer förra året på afton + en på eftermiddagarnas föreställningarna. I år ska jag på scenen dansa modernt, jazz, balett, dansa/löjlamig/visa profilkläder till en rolig liten trudelutt med Stina och Conti, och så dansensemblen på söndagkvällen (snövit och jägarens duett).
Åhh, som jag älskar vårföreställningstider :')
 
Klicka HÄR för att kolla på en video min danslärare har gjort från förra årets vårföreställningar! Både backstage och på scen. Ni kan se mig ganska många gånger, dock kan det vara lite svårt att se såhär på video hehe.
 
Förresten! Biljetter finns att köpa på stadsteatern eller på deras hemsida. 95 kr för ungdomar till 19år och 155 kr över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0