Riksdagen, pizzahut och Dramaten

Har haft en mycket trevlig dag i Stockholm med klassen trots min äckelförkyldning som verkligen har kommit nu. Är täppt, känns som att jag måste nysa HELA TIDEN, kliar och har ont i halsen, nyser mycket och det rinner om näsan + att jag är väldigt hängig SÅÅÅ nu är jag helt slut haha. Hur som helst så har jag vart på studiebesök först till riksdagen (där vi blad annat fick se en bit av en het debatt mellan olika partimedlemmar så som Beatrice Ask och Jimmie Åkesson)! Sen tog nästan halva klassen sig till pizzahut för att käka en god lunchbuffe! Mumsimums!! Vid halv fyra samlades alla utanför Dramaten då vi skulle få en rundvisning där, mycket mycket skoj tyckte jag att det var!! + att vi hade en suuuuperskön tant som guide, så himla rolig! Vill verkligen gå på rundvisning på Stockholms opera också, älskar sånt! Har varit på en guidetur i Paris opera för några år sedan och det var helt fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0