Snövitrep och en fest

Igår hade jag dansträning från 17-21. På en lördag. Haha äsch det var jättekul faktiskt! Nu är hela hovscenen i föreställningen typ klar, så himla kul! Vi blev måttade också, iiih är faktiskt rätt så excited över hur våra kläder kommer att bli, spännandespännandespännande!
Efter dansen bytte jag om från svettiga till lite mer normala kläder, sminkade mig och förberedde mig för att gå till en fest jag blev sistaminuten inbjuden till. Det var mycket trevligt ett tag tills folket omkring spårade (haha). Tog bussen hem vid ett, kom hem tjugo över, kollade ett halvt avsnitt av gossipgirl och somnade runt halv tre. Vaknade nio (jag vaknar typ allitd tidigt när jag har sovit lite, weird). Och jag har i stort sett tagit itu med skolgrejer hela dagen så långt. Nu ska jag börja på en labrapport som ska vara inlämnad på onsdag och senare drar jag till gymmet med päronen.
 
Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0