Sooool sooool stååååålande soooool

Jag är en väldigt glad filur för tillfället! Hade en kort dag i skolan, fikade med snyggingarna Mathilda, Sofia, Louise och Olivia sen drog vi till boysen som befann sig på bryggan och nu sitter jag hemma och ler för att jag börjar tolv imorgon och slutar 12.50 (första gången med en sådan sovmorgon sen jag började ettan), labrapporten får lämnas in söndag kväll istället för imorgon, har 3 dansträningar ikväll och solen strååååålarr! (har dock 100000000000000 skolgrejer att göra men detta lättar iallafall)
 
 
 
 Perfekt långkjolväder!

Kommentarer
Postat av: Lolouise

hahhahah asså bilden alleeeeee

Svar: haha sötaste i stan lollooooo
Alexandra Holmberg

2013-05-07 @ 18:16:14
Postat av: Anonym

Vart kommer toppen ifrån? - jättefin!

Svar: Den är köpt på Topshop:) tack så mycket!
Alexandra Holmberg

2013-05-10 @ 21:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0