V Å R F Ö R E S T Ä L L N I N G LÖRDAG 25/5 2013

Igår kom jag till stadsteatern runt tvåtiden för att först vara med i eftermiddagsföreställningen där jag, Stina och Conti visade profilkläder och fjantade oss på scen haha! Sen drog vi och köpte mat och förberedde oss för afton föreställningen som gick super! Eller det gick super om man slår ihop det men baletten och moderna gick sådär och profilkläderna var lite kaos också men men! Idag ska jag först åka och köpa någonting ätbart med Conti och sen så ska vi jobba på eftermiddagsföreställningen i sambandcentralen sen är det dags för en aftonföreställning till och ikväll är jag med i ytterligare ett nummer, som snövit! Ska bli kul!
 
Asså vårföreställningstiderna är verkligen de bästa tiderna.
Härligaste stadsteatern
Jag Stina och Conti fick gå upp med Pontus (danslärare) ovanför scenen undertiden eftermiddagsföreställningen höll på! Vi skulle nämligen gå och stryka skjortorna som vi skulle ha på jazz nummret och då gick vi hit på vägen haha
Och här stryker snälla Pontus våra skjortor
Här är jag innan föreställningen med modern kläderna på mig (ja jag har målat den själv -.-)
Backstage
En gosig gruppbild bestående av Stina till vänster, Conti i mitten, Herelius till höger och jag ovan får avsluta detta inlägg.
 
Känner mig grymt pepp på kvällens föreställning just nu.  wehåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0