V Å R F Ö R E S T Ä L L N I N G SÖNDAG 26/5 2013

Igår var det den sista föreställningen på stadsteatern för iår. Ingen fattar min kärlek till dessa föreställningar haha och kan ej fatta att dansen är slut för denna termin. Har ett snövit rep på torsdag och sedan några veckors focusdance läger så fort skolan slutat så det ser jag supermycket fram emot iallafall!!
 
Ytterligare några bilder från årets vårföreställningar
Stina och jag
Conti och Stina!
I jazznummret där vi lyfter upp Stina, alltså denna bild är verkligen helt otrolig men tyvärr förstör NÅGONS (mitt) face allt. Förlåt för det:(
Fick så fina rosor av min familj efter igår.

Så nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0