V A L B O R G

Hade en mycket trevlig valborg i tisdags! Först begav jag mig in till stan för att möta upp Mathilda och Sofia då vi skulle ta tåget till Knivsta för att käka en braklunch/brunch/mat/gottigott med ett stort tjejgäng hos Olivia! Alla bidrog till maten men jag ger en liten extra applåd till Olivia som fixade så fint:*
Vid fyra någongång tog vi alla bussen in till stan och gick mest bara runt och träffade människor, dock hände det massvis med random grejer haha vi hoppade bland annat in genom ett fönster till en studentlägenhet där studenterna sjöng allsång, några av tjejerna tyckte att 75kr var för att åka limmo i 10 minuter var värt så dem övergav oss ett tag och gick bananaz, har sett två "kill" änder som försökte ge sig på en "tjej" and och det såg helt stört ut och en massa andra skojiga grejer!
 
Lite bilder från början av dagen
Smutsig spegelbild innan jag drog
Lite såhär helt otroligt fantastisk var maten
Efterrätt!
Hela gänget minus Louise, som förresten inte fångades på bild av mig överhuvudtaget:´( 
Jag, Mathilda, Olivia, Sofia (älskar denna bild på oss!)
Konstigt med det svarta över och under.. orkar inte ta bort:/
Same here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0