?

 
Hejsan! Spenderar de sista tre dagarna på lovet med att repetera snövit i salabacke. Det är kul, det tar upp mycket tid dock, verkligen de HELA sista tre dagarna på mitt lov går åt detta så jag kommer vara helt slut i kroppen när skolan börjar. Har en utvilad hjärna i allafall haha. Nu har vi nästan satt alla scener i hela föreställningen och man känner att det börjar närma sig snart. I fredags provade vi lite kostymer haha och bilden ovan visar vad "skogsväsen" ska bära för något. I de föreställningarna jag inte spelar snövit kommer jag gestala "hov" och "skogsväsen". Men vi kommer att ha någon form av jacka över haha, hade protesterat om vi skulle dansat i enbart gråglansiga helkroppsdräkter. lol. (har btw träningstightsen under på bilden haha). Hovet ska ha fina korsetter och snövitsklänningen som inte är helt klar ännu verkar bli mycket som den klassiska disneyklänningen, spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0