Helg fast ändå inte

 
PLUGG är det jag måste göra i helgen. MASSOR av PLUGG. Har bland annat psykologiprov på måndag och jag har inte börjat plugga. Känner mest nejtack och hejdå men så fungerar det inte, ickesanicke, det var ju synd. Annars så ska jag lära mig ett litet extrainsatt solo till snövit imorgon, ska bli spännande. Och idag var jag hos kiropraktorn INNAN skolan igen, det har blivit mycket bättre sen första behandlingen i måndags men inte tillräckligt och inte efter imorse heller hmm "med ungdomar i din ålder brukar det räcka med två behandlingar men du behöver minst en till" aha, såklart, så ska dit nästa torsdag igen! Hyfsat lättsam fredag har det faktiskt varit idag. Kom 30 min sent till kommunikationen där det kollades på en dokumentär om media, diskussion om en bok på svenskan, grupparbete på matten, plugga inför prov på psykologin och en väldigt bra film på italienskan. Ikväll är planen bara att chilla galet. Najz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0