Istanbul del tre, shopping

 
 
Céline väskan är självfallet inte äkta. Eller det är faktiskt äkta läder så den kostade endå en del men fortfarnde ett bra pris för skinn. Men själva märket är inte äkta, är inte så galen så jag köper en väska för 24 000 kr liksom haha. Denna kostade runt tusenlappen efter en lite prut på den stora basaren i gamla delwn (den europeiska). Kunde fått en likadan fast i plast för typ trehundra kr men ville satsa på en äkta skinnvara med bra kvalitet.
 
Den första sjalen är köpt på en ganska liten tygbasar efter lite övertalning av han som sålde. Nu såhär i efterhand är jag väldigt nöjd.
 
Den andra sjalen är köpt i en butik i den "modernare" delen av Istanbul (den asiatiska delen) Fanns sånnahär överallt men det var iallafall där den vart köpt. Har velat ha en burberry liknade sjal ett bra tag nu, var nära på att köpa en i skottland men det blev inte av. Nu är jag nöjd.
 
Mobilskalet köptes i palatsets vi besökte souvenirshopp. Det är ett av mönsterna från kakelplattorna inuti själva palatset. Unikt och coolt.
 
Pillerdosa att ha värktabletter i, tänkte att det kunde vara lite sött haha.
 
Örhängen köpta i nån butik på nån gata. mamma köpte två par, ett par svarta och ett par blå och jag dessa. Vet inte om jag kommer att använda dem, är tyvärr inte så mycket för hängiga örhängen. Eller jo jag är för dem men jag använder det inte så ofta. Men det ska det bli ändring på.
 
Köpte mig även ett par nike air max. Är ofantligt nöjd. Har en bild på dem men de passar inte in bland övriga bilder här så det får bli i ett annat inlägg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0