Killerkatte

Hejsan! Jag ska strax bege mig till träningen men först hade jag tänkt skriva ett litet inlägg, mhmm. 
 
Idag var det en väldigt spänd stämning på katte so to say. Det är nämligen så att tävlingen KILLER är igång. Det går ut på att man för det första anmäler sig, sen få man en lapp med ett namn på en annan deltagare som du sedan ska "döda" genom att gå som närmast 3 m ifrån personen och skrika "KILLER" och sedan springa och ta personen. När offret har dött och då åkt ut ur leken ger offret sin lapp till mördaren som då ska fortsätta att leta upp offer. Till slut kommer det vara the last man standing och då har man vunnit en kattejacka och ett par urbanears. 
 
Jag ville typ inte vara med först men jag föll för grupptrycket haha. Fan vad nervös man blir att att köra detta, sjukt spännande! Dock inte lika spännande längre då jag blev dödad redan efter min första lektion, en kille stod utanför klassrummet och väntade på mig, visst ville jag åka ut tidigt men inte sååå tidigt. Älskar att det var många som har bytt profilbild på fb, insta, twitter osv, även förklätt sig i luvor/solbrillor för att inte bli igenkända, nää men det är faktiskt riktigt roligt att se folk bli dödade i korridorerna!
 
Nej nu måste jag verkligen dra för att inte missa bussen! Kanske lägger till en bild i inlägget senare, det värsta jag vet är långa inlägg utan bild. Ciao
Louise, Sofia och Mathilda in disguise. Det är många som ser ut som dem konverterat till islam i kattes korridorer numera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0