Kiropraktor, skola och jeans

1. Var hos en kiropraktor idag INNAN skolan (och nej jag har ej sovmorgon på måndagar, kom dock lite försent) för att kolla upp hela mig (höfter, knän, hälsenor, axlar, nacke osv). Men det är framför allt mina höfter som krånglar för tillfället. Hon knäckte typ allt som gick att knäcka och lite så, kroppen har känts öm och trött hela dagen och jag får inte dansa varken idag eller imorgon. Okej att jag missar dagens träning då jag har en modern lektion men imorgon kommer jag alltså missa tre träningar.. Så jävla synd! Aja, får mer tid att plugga iallafall, skoj det. Ska tillbaka för en till behandling på fredag, INNAN skolan igen.
 
2. Kom 25 minuter sent till första lektionen (psykologi) pga kiropraktorsbesöket, hade sedan sociologi, lunch, matte och engelska. Hände inget speciellt
 
3. Drog ner på stan efter skolan för att kolla efter jeans. Hatar att prova jeans. Usch. Känner mig bara stor o ful när ingenting funkar och man måste pova 100 st innan man hittar någon. Jag befinner mig i krisläge gällande jeans just nu, mina svarta mjuka "stretch" jeans börjar både tappa färg och gå sönder, mina mörkblå levis har blivit missformade och även dem har gått sönder. Sen äger jag inga jeans som jag använder. Vill iallafall ha nya svarta och mörkblåa. Sen så vore det underbart att hitta ett par snygga bootcutjeans också + fler vanliga tighta blåa jeans. ÖNSKA MIG LYCKA TILL I RESAN ATT HITTA DETTA OCH HA RÅD MED ALLT.
 
Älskar verkligen dessa bootcutjeans från tommy hilfiger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0