Man måste vara innovativ

 
 
Idag gick jag, Pao, Liv, Isabella och vår danslärare Pontus och delade ut snövit flyers på stan till folk + lite dekoration av granar, träd och cyklar hehe. Sen drog jag och mamma till netonet och köpte en ny plattång till moi! Har inte plattat håret på nästan tre månader nu, dels för att min plattång gick sönder då och dels för att jag ska försöka att inte platta mitt hår så himla ofta. Hade tänkt att önska mig en i julklapp men vi kom på att jag behöver platta mitt hår till snövitföreställningarna (lol) så det blev en nu iallafall. En ghd! I hope it's good. Nu måste jag skriva klart min del av media gruppredovisningen och plugga psykologi, vi har något "reflektionspapper" på måndag som vi ska skriva som enbart kan höja betyget och inte sänka, jag känner att jag måste få riktigtriktigt bra så jag kan höja mig till det betyg jag fick i förra psykologikursen iallafall, nej men det måste jag helt enkelt. Måste skriva på mitt retoriktal också, men det får bli imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0