Onsdag

Italienska, engelska, lunch, inställd svenska, föreläsning på sociologin. Föreläsningen var helt sinnes, orkar inte förklara helt men det var två "föreläsare" som pratade om sitt en i taget, ena var för vapen och andra var fredsaktivist. Ni kan ju tänka er hur stämningen i rummet vart haha, helt crazy. Men jag förstod att någonting var på tok, det hela är irrelevant, att skolan skulle bjuda in båda dem SAMTIDIGT och i frågestunden så kom det dels en hel del laddade frågor från eleverna men även att de två typ stod och debaterade mot varandra för sin sak vilket inte är därför de var där liksom. Sen kaosade allt på slutet och till sist berättade de att de var skådespelare osv. Några av mina kompisar hade redan gått på en sån föreläsning så de sa nästan helt från början hur allt var fejk men det var fortfarande väldigt intressant och ett roligt sätt att föreläsa på tycker jag! Ikväll har jag två dansklasser, jazz och balett. Vet inte riktigt hur det kommer att gå pga att mina höfter, knän och hälsenor har fuckat ur totalt men men, det lär visa sig. Ska försöka börja på min idrottsanalys också, om finmotorik och koordination haha
 
Myspojkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0