You don't have to jump to fly with me

 
Hejsan! Sitter i skolan ensam för extramatten är tydligen inställd. Det var ju kul när jag kämpade för att komma hit när jag egentligen har sovmorgon och så är den jävla skiten inställd. Men men, nu sitter jag i soffrummet och lyssnar på reverse skydiving som jag inte lyssnat på sen i våras. Ska ta och plugga lite italienskaglosor hade jag tänkt mig. Vi höres!
 
 
 
Har köpt mig en stoooor guldig goskofta! Bilden till vänster togs när jag testade den inne i affären (bikbok) och den högra är en dålig bild på hur jag bär den idag. Med en svart klänning från hm, klocka från Tommy H, armband från Juicy C, Marc J örhängen + ring och klackar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0