Tjejmys

I fredagskväll mötte jag upp Mathilda, Olivia, Louise och Sofia för en mysig middag på China Garden. Mathilda fyller år på måndag så vi hade köpt henne en liten present från the body shop också. En riktigt supermys middag var det, jag gillar er brudar, ni äger! Igår drog jag till gränby en timme med mamma för att kolla om hm hade ett par byxor som inte fanns i stan men det gick inge vidare, fick iallafall med mig ett vinrött linne och en svart långärmad baströja hem. Sen gick jag till salabacke där det vankades Snövitrepetition hela kvällen, de var självklart kul men lite segt. Idag blir det dock lite mer spännande då vi ska till scenen i Eriksberg och ha genomdrag där! Det börjar närma sig.. Boka biljetter på uppsaladansakademi.com ! Jag spelar Snövit den 7, 13 och 15 december.
 
Mamsen var otroligt snäll och köpte mig ett par nya svarta urban ears igår! Mina försvann ju i påskas i Miami efter vi hade varit på kryssning i karibien (då någon bröt sig in i vår bil, tog min och min ena brorsas handbagage där vi hade massa fina och betydelsefulla saker så det var ej roligt). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0