Tre olika

 
Tre bra bilder från i somras. Den första var efter skolavslutningen och alla var glada nöjda och lättade att vi bara nån timme tidigare hade officiellt fått vårt första sommarlov som gymnasieelever. Bilden till vänster togs kanske när vi hade ca två veckor kvar av lovet. Jag, Sofia, Mathilda och Louise satt och snackade om vår sommar och hade det mys. Det var stekhett ute den dagen och alla svettades som grisar. Senare den kvällen drog jag, Mathilda, Sofia och Tobbe på en fest också kommer jag ihåg. Till höger var det kräftskiva i knivsta som gällde. Vi hade börjat skolan en vecka tillbaka och vi alla tyckte att detta var ett perfekt sätt att avsluta sommaren på. Jag kände bara ungefär hälften av dem som var med så det var roligt att träffa lite nya människor. Har många bra bilder och fina stunder från sommaren 2013 som jag mer än gärna vill återuppleva.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0