En otroligt bra start på veckan

Jag har haft en riktigt ovanligt dunderbra måndag.Vaknade upp trött som vanligt men när jag väl var uppe blev jag pigg, glad och verkligen bara "oj det gör typ ingenting att det är måndag jag är fan asglad" haha wow vilken förklaring. Skäms över hur jobbig jag är haha. Iallafall, idag har varit en dundermåndag och efter skolan hade jag och Ingrid vårt traditionella måndagsmys innan dansen (alltid lika bra<3) Conti kom och höll oss sällskap också, så himla gos!! Moderna var kul också, som vanligt! Och denna kväll har jag bestämt mig för att inte plugga. Har lite uppgifter som ska göras och prov jag måste börja plugga till snart men jag tänkte att eftersom denna dag har varit så pass bra tar jag en kväll off och låter dagen vara bra enda ut till slutet, känns bra. Nej nu ska jag krypa till sängs, sätta på mig hörlurar och lyssna på musik tills jag somnar. Godnatt!
 
Mina fina
Alexandra tänkte att det var super att ta lite bilder till bloggen INNAN hon duschat. Så här är två ofräscha bilder på en glad, nöjd och trött tjej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0