Ibland vill jag läsa andra människors tankar

Heii. Har ingenting intressant att skriva om, det ni. Fast det är inte ofta jag faktiskt skriver om någonting intressant ellerhur? Känner bara för ett litet inlägg liksom ba ba ba. Så ni får någonting att läsa iallafallfallfall. Fast egentligen försöker jag bara slippa undan italienska plugget. Har prov på onsdag och har ej tid att plugga imorgon förrän på natten, narre sa smarre. Det kanske låter enkelt att ha prov i språk 1 men nää, vi går alldeles för fort fram enligt mig och vi ska kunna jättejättemycket. Men är iallafall fortfarande extremt nöjdnöjdnöjd över att jag bytte från franskan, det blev verkligen föör mycket och föööör svårt för mig i gymnasienivå. syndsyndsynd. Jag som verkligen skulle vilja kunna franska flytande. Jaja nu är det inte så och vad gör det om hundra år? Va va va? Nä nu vill jag sova, godnatt världen.
 
Min garderob är en nocatzone. Vilken liten ligist
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0