Istanbul del ett

Först ut är mina mobilbilder tänkte jag. Allt är ej i ordning. 
Från arlanda åkte vi först till riga för mellanlandning, då blev det go fika.
Vi kom fram till Istanbul på kvällen och såhär såg det ut vid vårt hotell. Vi bodde i den gamla delen, alltså den europeiska delen av Istanbul.
Det finns kattar ca överallt i den där staden. Helt sinnes! Tur för mig att jag älskar katter då hihi
Fin utsikt från en moské
Pappa blev överfallen av en snubbe som började putsa hans skor
Vi besökte ett gammalt palats, det var helt otroligt
Det tog år att ta sig igenom detta
Undergjordiska källor. Medusa
I kryddbasaren
Snubbe som drog in oss i en mattaffär och visade oss helt fantastiska silkesmattor. Pappa blev bra sugen på att köpa en haha
Och kolla vilken helt otroligt snygg jacka jag hittade på zara (!!!!!!!!) den var inte ens så himla dyr. Varför jag inte ens provade den är ett mysterium.
Och så får en fin bild från min insta på den blå moskén avsluta detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0