Istanbul del två

Även i den här inlägget är bildern inte i ordning.
Vi tog en båttur.
Utanför palatset jag nämnde i förra inlägget
Trallade runt lite inne i Istanbuls Moskeér
I skyltfönstrerna fanns det bland annat sånna här. (btw vet ni hur mycket baklava jag har ätit de senaste dagarna eller haha)
Njuter av solen i väntan på lunch
jag och mammi
i tisdags var det turkiets nationaldag och då förberedde sig alla poliser (alltås verkligen ALLA, det var säkert över tusen poliser runt om i området) på att det kanske skulle föras någon form av demonstration
Och så blev det! Man ser inte så bra men bakom raden med alla vita hjälmar (poliserna) förs det demonstrationer. Det var dock inte så mycket som de var beredda på.
 
Det kommer lite bilder på vad jag shoppat också men annars var dessa bilder de jag har att erbjuda!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0