Jag är en av de som bara kan räkna till 8..

..pga dansen (skämt o sido). Med det sagt kanske ni förstod att mattehelvetet inte gick så bra. Det var dock väldigt väldigt väntat. Faktiskt så gick det bättre än vad jag väntat mig, så pass låga förväntningar hade jag på mig själv. Blir faktiskt glad över om jag får godkänt. Vilket känns helt sjukt, sen när blir jag nöjd med ett e? Eller ja det gäller bara matten men endå. Vi hade provet i aulan vilket blev helt mindfuckat för mig. Heeela förra året hade vi matteproven i vasasalen så det kändes väldigt fel haha. Oj vad intressant inlägg, varför skriver jag om någonting jag hatar. Och just matte. Vet inte. Annars så hade jag engelska svenska och ännu mer matte. Nu är min hjärna helt grillad, friterad, stekt osv. Ska snart börja plugga med denna efterblivna hjärna till svenskaprovet och italienskaläxan som är till på fre. Sen blir den 1,5 timmes jazz och 1,5 timmes balett och sen låter jag sömnen ta över. hejdå sålängeee
 
Har sån bildbrist så här är några väldigt dåliga och stela bilder de moi aujourd'hui.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0