Jag vet inte..

.. Riktigt varför jag var i Rasbo igår kväll haha. Men jag, Sofia, Mathilda + några andra drog alltså till Rasbo igårkväll till en fest där, de drar alltid med mig till massa grejer och jag är alltid en outsider som inte vet vart vi är påväg och inte känner någon annan haha men det är kul endå! Idag ska jag försöka plugga italienska, det tar emot men jag måste. Har de senaste två veckorna haft det väldigt hektiskt i skolan, väldigt mycket plugg, mycket dans som vanligt och extremt lite fritid (om man inte räknar dansen som fritid alltså) och allt detta har då resulterat i väldigt lite sömn också. Men nu kan jag pusta ut lite över helgen iallafall, har bara italienskan jag måste ta tag i ordentligt. Tror föresten min klocka har kommit! Ska se till och åka och hämta ut den idag, kan försöka fixa till lite bilder till bloggen då också:)
 
Har mest kännt mig såhär de senaste två veckorna. Bild från 2011, 95ornas vaksalashow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0