LOV

Nu är det loooooov! Tjohooo, wehåå, yaaay osv. Nej men fasen vad najs! Vad ska jag göra på lovet då? Jo men jag ska som sagt dra iväg en sväng till Istanbul lite spontant imorgon med päronen (kommer hem på onsdag), ha någon myskväll med Ingrid och de sista tre dagarna kommer att spenderas i danssalen från 10-16 (snövits repetition). Kanske hinner med en halloween fest under nästa helg också, om jag orkar sattsäga.
 
 
Hela denna vecka har det varit spiritweek på katte där folk klätt ut sig utifrån olika teman. Det är sjukt roligt att iakta alla som verkligen satsat och klätt ut sig ordentligt. Jag har själv inte varit så delaktig tyvärr. Hade på mig ett blommigt linne på temat flower power och skor med lite platå på under hipster temat så det kanske räknas liiiite? haha nää. Men idag var det tema valfritt och då bestämde vår klass (eller majoriteten iallafall) oss för att vara mysisar! Vilken bra ursäkt till att bära bekväma kläder i skolan va? Hade på mig en gammal blå velourmysdress från gina haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0