Tisdag

Hej där! Sitter på psykologin och skriver på min analys. Eller ja inte direkt men det är iallafall meningen att jag ska skriva på min analys. Tar en liten paus bara och kikar in här lite snabbt innan jag återgår till arbetet. Idag slutar jag fem i tre och då ska jag först åka hem en timme eller så innan jag behöver dra till träningarna. Plural wooow, nää men det är inte så jobbigt med tre träningar på varandra som det låter, eller jo det är det ju men alla tre är så fruktansvärt roliga med superduperbra lärare så då får man energi och det blir plötsligt inte så jobbigt längre, och på jazzen (den sista lektionen) har vi alla överskottsenergi och jättetrötta så ni kan ju gissa hur skrattiga och knasiga alla blir haha.. inklusive läraren. Helt lovely! Och juste vet ni, jag, Rebecka, Elza och Isabel ska uppträda på storvretas innebandy match på torsdag i halvlek med housen som vi köre på kulturnatten! Ska bli sjukt roligt samtidigt lite jobbigt med tanke på att housedans är lite utanför min "comfort zone" eller vad man ska säga. Hade det varit jazz hade jag varit lugn. Men det går nog bra endå! Nää nu måste jag verkligen återgå till mitt psykologiarbete. Hejdåååååå
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0