weey

Hallojsan!
Igår kväll var det Peter som styrde fekke. Jag mötte upp Mathilda, Tobbe, Kajjen, Martin och Axel strax efter nio och vi kom väl dit runt halv tio kanske. Det följdes av en mycket bra kväll med roliga människor! Det var lite surt att jag hade kollat fel på¨busstiderna hem bara, jag trodde att den skulle gå 01.15 men tydligen gick den 01.00 och nästa buss inte förrän 02.04. Mathilda och jag satte oss då först några minuter på donken med varma pommes samtidigt som jag smsade päronen för att säga att jag skulle komma lite senare än planerat och mamma ba hoppa in i bilen och hämtade mig istället haha, så sjukt snällt och det var verkligen inte min avsikt heller! Idag MÅSTE jag plugga. Tror på riktigt att jag har koncentrations svårigheter, det går typ inte att plugga, någonsin längre. Speciellt på helgen men idag får jag fan ta och skärpa mig. Herregud. hahah
 
Haha sån ful bild hahah skrattar typ högt (från Mathildas instagram)
                      Bromance (Martin och Tobbe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0