Work hard study hard

Hej på er. Idag avstod jag från mitt och Ingrids (+Contis) måndagsmys tyvärr. Har plugg jag måste få gjort, sociologiprov på torsdag och svenskaprov på fredag. Har egentligen ingenting intressant att säga om dagen, eller ja, min grupp vann en sociologi fototävling vi haft i klassen i två av tre kategorier, det är intressant. Kanske. Vi fick godis som pris, två påsar bilar och ett paket chokladfingrar som vi sedan smaskade på under engelskan, det var gott. Ikväll har jag modern som vanligt på måndagskvällar och efter jag kommit hem blir det åter igen plugg.
 
Livet som Alexandra = Skola, dans, plugga, plugga, dans, äta, plugga, dans och så liiite sömn på det.
 

Bild tagen igår. Kan ej bestämma mig om jag tycker om denna blus, denna jättesupermega gamla blus som aldrig har använts. Ni får väldigt gärna hjälpa mig att bestämma åsikt. Litar typ inte på mig själv
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0