Hinner aldrig blogga ordentligt

Jaa som rubriken säger, hinner jag aldrig göra ordentliga och fina blogginlägg, har just nu bara tråkiga/fula inlägg hela tiden och jag ska bättra mig, jag lovar. Hinner inte idag dock hehe (läs aldrig), måste plugga kommunikation tills imorgon och senare dra mig till träningen. På tal och träning, hade tänkt (när jag har tid då) göra ett inlägg om min träning, dvs all min dans (+ lite gym haha), vad jag dansar, när, hur jag ser på dansen/träningen, hur jag började dansa och lite så! Och så har jag en fruktansvärd bildbrist pga att mina mobil ej kan lagra mer bilder så jag måste ta och göra en bildrensning och det har jag inte orkat göra. Föråt för det här inlägget men det får bli så nu. Ciaaao
 
Bjuder i min bildbriststund på en bild från Jersey i somras för att göra detta inlägg lite mer random än vad det redan är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0