Kulturnatten @Uppsaladansakademi

 
Gårdagen var riktigt bra! Vaknade vid tio, åkte ner på stan för att kolla när Mathilda sjöng (SÅ JÄVLA BRA) runt halv två och sen hade jag lite tid och fördriva innan jag skulle befinna mig i salabacke vid fyra så jag gick runt lite på stan och kollade in uppträdandena och åt en stor sallad på cupido som lunch. Sen var det lite rep i salabacke med resten av dansgänget innan vi drog oss ner på stan för att uppträda vid centralstation/resecentrum mellan 19-21! Och oj vad slut jag blev haha, vi körde väl totalt typ 6 gånger kan jag tänka mig (vilket betyder att jag dansade 12 gånger) och vi körde vart tionde minut. Housedansen tog all andan ur mig så jag jag skulle dansa jazzen efter så var jag heeelt slut varje gång haha. Det känns i kroppen nu kan jag säga, men kul var det! Idag fick bli en slappar/städ och lite plugg dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0