Söndagsångest på en måndag

Idag är det plugg som står som prio ett. Matte framförallt, skoj då. Men behöver också plugga en massa annat. Kan inte riktigt förstå att bara till nästa vecka har jag: en inlämningsuppgift, två muntliga presentationer, två prov + läxor. Allt detta på 4 dagar, nej detta är inte okej. Hoppas veckan går fort iallafall. Om vi återgår till dagen, jag måste ta och städa mitt rum pga ser ut som en mildare variant av ett bombnedslag och så har jag träning ikväll, modernt! Åh förresten, har fått flera frågor om datumen jag ska dansa snövit, fick veta förra veckan och det är den 7, 13 och 15 december som gäller (hmm ska spela på fredag den 13e.. + att det är lucia då, intressant). 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0