Stressmorgon, håltimmar, en lång jävla dag

Morgonen började dåligt. Haha och mitt dålig humör typ avspeglades på ett helt hyperaktivt sätt så jag har typ gått runt och skrikit hela dagen och storskrattat åt allt även fast jag ej är på bra humör egentligen, pppff jag är konstig jag vet. Jag glömde först datorn, sprang tillbaka vilket följdes av att jag missade bussen och då kom jag även på att jag inte hinner hem innan dansen, fick panik, sprang runt i huset kors och tvärs, packa träningsgrejer, hade idrott idag också så har båda idrottskläder och dansgrejer med mig, retoriklektion, idrott, lunch följt av håltimme (just nu) i 3 timmar innan mitt utveckligssamtal som börjar 15.20 och sen stannar jag kanske och pluggar lite innan jag drar till dansen och där stannar jag troligtvis kvar i stort sett heeeela kvällen lång. MÅSTE skriva uppsats nu men jag pallar verkligen inte, asså nej, villvillvillvilll inteeee, men jag måste måste måste nununu, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0