Vad händer?

Hahaha vad är det som händer egentligen?! I somras gjorde jag, stina, pao och heedis en intervju om vår dans för en ganska okänd ungdoms tidning "word". Det skulle handla om gymnasieelever som brinner för någonting och de ville ha dansare så vår lärare föreslog oss.. Vi ba ööööh okej? Aaah och nu har dem kommit ut med tidningen och gissa vad :) DE DELADS UT I KATTES KORRIDORER IDAG. Självaste texten gör inte så mycket (frågorna vi svarade på alltså) men bilden BILDEN, har som ursäkt att jag hade dansat en intensiv 16 minutersdans som jag blev sjöblötsvettig av preciiiiis innan bilden togs. Usch
 
Aja, sen ick jag ett sms av min skola igår på matten och där stod det att jag skulle kolla min skolmail som jag då gjorde, jag har alltså blivit utvald att synas på fotos som ska tas imorgon till kattes gymnasiekatalog för nior hahaha.. " vi valde 11 elever vi tycker representerar katte och som känner sig hemma här blablabla" öööhummm okeeeej haha. 
 
Tredje grejen fick jag reda på typ tvåtre veckor sen, jag har fått ett stipendium för mitt dansande. Nordea hade stipendium att dela ut inom konst och idrott som man kunde söka till och så blev det, helkt knasigt men roligt!! Så de har en mottagning imorgon jag är bjuden till, spännande!
 
Innan dansen i eftemiddags!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad innebär stipendiet? Får du göra något roligt eller är det bara pengar? :) Grattis!!!

Svar: Stipendiet innebär en summa pengar "bara" :) Tack så mycket!!
Alexandra Holmberg

2013-09-12 @ 22:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0