feg

Tjäna! Idag har jag haft retorik, idrott (frisbee.. seriöst haha), psykologi och samhällskunskap. Har haft mina oskönaste byxor på mig idag (HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR kan ni se ett vilka jag menar. Gammalt inlägg från mars månad. Och HÄÄÄÄÄÄR också haha) men jag gillar dem endå! Fick dem dessutom gratis efter modevisningen på bolandcity i vintras. Men kan endå förstå om folk ba usch vad fula hehe.. lite speciella är de allt! Ikväll är det tänkt att möta gamla dansklass (9an från vaksala) för en picknick eller nått men det kaosar i fbgruppen och jag fattar inte mycket så vi får se, behöver verkligen plugga italienska, läsa svenskabok och skriva uppsats.. Okej fy vilket ointressant inlägg. Ska skärpa mig (inte hihihihi). Äsch då min blogg mina inlägg sådessså.

Kommentarer
Postat av: emma

fett tyffa brallor ju ;)

Svar: Man tackar! Visste inte att du hade blogg, vad kuuul:D
Alexandra Holmberg

2013-08-28 @ 17:03:46
URL: http://bertilssone.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0